ügyfélszolgálat

Egyszerűbb lett az online ügyintézés az MVM ügyfeleinek

Egyszerűbb lett az online ügyintézés az MVM Next-nél, valamennyi ügyfél ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézheti gáz- és áramügyeit is, a régi áramügyintézési felületek hamarosan megszűnnek – közölte az MVM csütörtökön.

MVM: júliusban egységesíti ügyfélkiszolgálását az MVM Next, az ügyfeleknek nincs teendőjük

Az ügyfélkiszolgálás egységesítése érdekében az MVM Csoport tulajdonában álló E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvad az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be. Ezzel 2024. július 1-jétől az MVM Next az országban egyedülálló módon, egységes márka alatt szavatolja a földgáz- és a villamos energia egyetemes szolgáltatást az ügyfeleknek – közölte az MVM Next csütörtökön az MTI-vel.