Megéri-e 2022 végén villanyautózni Magyarországon?
Amikor az energiahelyzet nyomán a rezsicsökkentés szigorításra került, sokan kezdték el találgatni, hogy vajon továbbra is megéri-e elektromos autót használni?
Amikor az energiahelyzet nyomán a rezsicsökkentés szigorításra került, sokan kezdték el találgatni, hogy vajon továbbra is megéri-e elektromos autót használni?
Tovább növekszik az elektromos modellek “üzemanyag” költségelőnye.
Eladásainak 12 százalékos novemberi növekedéséről számolt be pénteken a svédországi székhelyű, kínai többségi tulajdonban lévő Volvo Cars AB autógyár, és közölte azt is, hogy az értékesítésben nőtt az elektromos autók részaránya.
Megkezdődött a Moszkvics 3 crossover sorozatgyártása az egykori Renault Oroszország gyárában szerdán az orosz fővárosban.
Százszorosára nőtt és tovább gyarapodhat az elektromos töltőhálózat Magyarországon – közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) csütörtökön az MTI-vel.
Az elektromos autók terjedésének támogatására az AutoWallis és az ALTEO összehangolja a töltési infrastruktúra fejlesztését – közölte a két társaság közös közleményben szerdán.
Minden eddiginél gyorsabban bővül a tiszta és csendes járműállomány Magyarországon; idén szeptember végéig csaknem ugyanannyi zöld rendszámot adtak ki, mint tavaly egész évben – közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) a Facebook oldalán kedden.
Rekordszámú elektromos autót adhatnak el világszerte az idén – áll a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) jelentésében.
A Volkswagen konszern töltéstechnológiai leányvállalata, az Elli, valamint a belga Elia hálózatüzemeltető cég együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá pénteken Berlinben az elektromos autók hálózati áramtárolási célra való felhasználásának vizsgálatáról az áramellátó hálózat stabilizálására.
A kínai NIO elektromosautó-gyártó vállalat az akkumulátorok lízingelésével és a töltőállomásokon azok azonnali cseréjével tervezi növelni piaci részesedését Európában.