A F1-es motorok kimagaslóan hatékonyak és erősek
1000 lőerő egy 1,6 literes motorral? Nem lehetetlen.
1000 lőerő egy 1,6 literes motorral? Nem lehetetlen.
Éves összehasonlításban 28,5 százalékkal 464 444-re nőtt az első négy hónapban a személyautók gyártása Csehországban – jelentette csütörtökön a cseh autóipari szövetség.
Áprilisban jelentősen nőtt a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban – az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára szerdán felkerült adatok szerint.
A világ egyik legmodernebb, kifejezetten a nagyvárosi közlekedésre tervezett elektromos buszát, a Mercedes-Benz eCitaro legújabb generációs, akkumulátoros hajtású járművét tesztelik csütörtöktől a fővárosban – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az MTI-vel.
Magyarországon is elérhető mostantól a részben 3D-s nyomtatással készülő városi elektromos kisautó, a YOYO – mondta a magyarországi forgalmazó cég tulajdonos-ügyvezetője a zsámbéki Drivingcamp tesztpályán tartott sajtótájékoztatón szerdán.
Az elektromos járművek meghajtására alkalmas akkumulátorgyártó iparág várhatóan a jelenleginél ötször-nyolcszor nagyobb lesz 2030-ra világszinten, ami nagyszabású külföldi működőtőke befektetéseket (FDI) tesz szükségessé – hangzott el a BDO Magyarország budapesti sajtóbeszélgetésén, ahol bemutatták az új FDI üzletágukat is kedden.
Az elektromos járművek töltési infrastruktúrája terén piacvezető ABB E-mobility e-teherautó töltési megoldások kifejlesztésében részt vesz egy uniós projekt részeként – közölte a társaság az MTI-vel.
Szató Kodzsi, a Toyota új vezérigazgatója bemutatta örökség és evolúció mottójú stratégiáját.
Nagy-Britanniában 11,6 százalékkal, 132 ezer 990-re nőtt az új autók eladása áprilisban az egy évvel korábbihoz képest, és ezzel már a kilencedik egymást követő hónapban jegyeztek fel emelkedést – derült ki a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapján csütörtökön közzétett adatokból.
Bár az elektromos autók jellemzően drágábbak a hasonló, hagyományos meghajtásúaknál, a kötelező biztosításuk átlagdíjait tekintve ez az eltérés alig látszik. Ebben szerepet játszhat, hogy a villanyautókban kevesebb alkatrész van, mint a hagyományos autókban – derül ki a Netrisk Magyarország biztosításközvetítő társaság szerdán közölt legfrissebb elemzéséből.